Методичне забезпечення інклюзивного навчання
Тема інклюзивного навчання постійно «звучить» у нормативно-правових актах. Та на місцях, у конкретних закладах освіти, у педагогів-практиків запитань щодо його організації залишається чимало. Як створити найефективнішу для конкретної дитини команду психолого-педагогічного супроводу? Як оцінювати навчальні досягнення цієї дитини? Як згуртувати інклюзивний клас?
Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП
Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу
Нюанси діяльності команди: запитання і відповіді
Працівники психологічної служби в команді: хто і що робить
Організація навчання й оцінювання навчальних досягнень дитини з ООП
Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями
Диференційований підхід у оцінюванні
Застосування формувального підходу в оцінюванні
Поради щодо організації формувального оцінювання
Корекційно-розвиткова робота
Нюанси корекційно-розвиткової роботи: запитання і відповіді
Корекційно-розвиткова програма з арт-терапії
Тривалість і місце проведення корекційно-розвиткового заняття
Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями
Згуртування інклюзивного класу
Ігри та вправи для введення дитини з ООП у класний колектив
За матеріалами журналу "Заступник директора школи"