A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради
Мукачівського району Закарпатської області

П’ять порад педагогу для ефективної дистанційної роботи

П’ять порад педагогу для ефективної дистанційної роботи

1

Оберіть інструменти

Визначтеся, як будете проводити онлайн-уроки, консультації, комунікувати з учнями. Можете створити власний блог, сайт, чат, використовувати месенджери чи спеціальні платформи.

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання:

2

Складіть план

Сплануйте дистанційну роботу. Впишіть у план час на уроки та консультації в режимі онлайн. Визначте, як і коли ви будете підтримувати зворотний зв’язок з учнями та їхніми батьками. Запропонуйте разом спланувати спільну роботу за такими пунктами:

  • тема та завдання;
  • час для зворотного зв’язку;

Під час зворотного зв’язку відзначайте успіхи, щоб зберегти мотивацію, давайте поради, хваліть, коли учень сам знаходить у себе помилки.

  • рекомендовані дата і час початку роботи над завданням та терміни його виконання;
  • посилання на навчальні матеріали та інструкції;
  • час на перевірку роботи.

3

Підтримуйте старання учнів

В умовах дистанційного навчання чимало матеріалу учні вивчають самостійно. Важливу роль відіграє формувальне оцінювання. Підтримуйте пізнавальний інтерес учнів та не забувайте позитивно їх мотивувати.

4

Враховуйте вікові особливості учнів

Коли створюєте навчальні матеріали, враховуйте вікові особливості ваших учнів. Під час дистанційного навчання варто скеровувати роботу школяра, допомагати самостійно розбиратися з тим, що він знає і вміє. Пам’ятайте, що учні довше опрацьовують матеріал, коли працюють самостійно. Перегляньте обсяг домашніх завдань.

5

Використовуйте інтерактивні навчальні матеріали

Використовуйте інтерактивні навчальні матеріали, які містять відео, текст, зображення, презентації, тести тощо. Сучасні діти засвоюють 20% з того, що бачать, 50% з того, що бачать і чують. Завжди більш виграшними є ілюстровані онлайн-уроки, що спонукають дитину до співтворчості, пошуку, дають їй роль дослідника. Завдання вчителя — зробити матеріал максимально доступним, цікавим, наочним і таким, що буде надихати на пізнання.

За матеріалами журналу "Заступник директора школи"

Вхід для адміністратора