Відділ освіти, молоді та спорту , у справах дітей, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області

П’ять порад педагогу для ефективної дистанційної роботи

П’ять порад педагогу для ефективної дистанційної роботи

1

Оберіть інструменти

Визначтеся, як будете проводити онлайн-уроки, консультації, комунікувати з учнями. Можете створити власний блог, сайт, чат, використовувати месенджери чи спеціальні платформи.

Поширені веб-ресурси для дистанційного навчання:

2

Складіть план

Сплануйте дистанційну роботу. Впишіть у план час на уроки та консультації в режимі онлайн. Визначте, як і коли ви будете підтримувати зворотний зв’язок з учнями та їхніми батьками. Запропонуйте разом спланувати спільну роботу за такими пунктами:

  • тема та завдання;
  • час для зворотного зв’язку;

Під час зворотного зв’язку відзначайте успіхи, щоб зберегти мотивацію, давайте поради, хваліть, коли учень сам знаходить у себе помилки.

  • рекомендовані дата і час початку роботи над завданням та терміни його виконання;
  • посилання на навчальні матеріали та інструкції;
  • час на перевірку роботи.

3

Підтримуйте старання учнів

В умовах дистанційного навчання чимало матеріалу учні вивчають самостійно. Важливу роль відіграє формувальне оцінювання. Підтримуйте пізнавальний інтерес учнів та не забувайте позитивно їх мотивувати.

4

Враховуйте вікові особливості учнів

Коли створюєте навчальні матеріали, враховуйте вікові особливості ваших учнів. Під час дистанційного навчання варто скеровувати роботу школяра, допомагати самостійно розбиратися з тим, що він знає і вміє. Пам’ятайте, що учні довше опрацьовують матеріал, коли працюють самостійно. Перегляньте обсяг домашніх завдань.

5

Використовуйте інтерактивні навчальні матеріали

Використовуйте інтерактивні навчальні матеріали, які містять відео, текст, зображення, презентації, тести тощо. Сучасні діти засвоюють 20% з того, що бачать, 50% з того, що бачать і чують. Завжди більш виграшними є ілюстровані онлайн-уроки, що спонукають дитину до співтворчості, пошуку, дають їй роль дослідника. Завдання вчителя — зробити матеріал максимально доступним, цікавим, наочним і таким, що буде надихати на пізнання.

За матеріалами журналу "Заступник директора школи"