A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, молоді та спорту, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради
Мукачівського району Закарпатської області

Психологічна служба Полянської ОТГ в дії

Дата: 05.03.2019 08:45
Кількість переглядів: 154

У рамках методичної роботи відділу освіти з обміну досвідом, з метою підвищення рівня психологічної компетентності педагогів, минулого тижня для учителів початкових класів закладів освіти Полянської сільської ради було проведено тренінг-семінар на тему «Особливості роботи з дітьми девіантної поведінки». Куратором заняття була практичний психолог-методист Плосківської ЗОШ I-III ступенів Руслана Шипович.

Стартом семінару стало знайомство учасників та оголошення очікування від заняття. Модератор семінару ознайомила присутніх із видами відхилень, їх класифікацією, наголосивши, що педагоги стикаються у своїй діяльності з дітьми, які демонструють девіантну поведінку. І найкращий вихід - це віднестися до ситуації по-діловому, як до нового життєвого виклику. «Головне – це правильне налаштування та мотивація. «Проблемного учня» треба сприймати як свого спільника у боротьбі із його проблемами, а не як ворога!» - пояснила психолог.

Учасники семінару обговорили фактори, які впливають на формування девіантної поведінки в учнів та мотиви, які дитина приховує за такою поведінкою. Психолог пояснила, що дорослому необхідно знати можливі причини девіантної поведінки дитини, щоб не стати в позицію її обвинувача. На завершення педагоги намагалися знайти «рецепти» правильно роботи з дітьми «важкої поведінки». Як результат, вивели декілька загальних постулатів, яких має дотримуватися вчитель у роботі із «проблемною» дитиною. Однак зауважили, що робота з такими учнями носить індивідуальний характер, і до кожної дитини треба підібрати особистий підхід, так як «готових «рецептів» у роботі з дитиною не існує, оскільки не існує однакових дітей та життєвих ситуацій. "Кожен вчитель повинен виробити свій власний «рецепт» ефективної співпраці з дитиною, керуючись певними правилами та розумінням того, що є лише єдиний шлях не досягти взаєморозуміння з дитиною –не намагатися зрозуміти причину девіантної поведінки дитини, а звинувачувати її, навішуючи ярлики «поганця»!" - підсумувала Руслана Василівна.

(Гаврилюк А., Шипович Р.)

 


« повернутися

Вхід для адміністратора