Відділ освіти, молоді та спорту , у справах дітей, культури, туризму та зовнішніх зв'язків Полянської сільської ради Свалявського району Закарпатської області

Методичне забезпечення інклюзивного навчання

Тема інклюзивного навчання постійно «звучить» у нормативно-правових актах. Та на місцях, у конкретних закладах освіти, у педагогів-практиків запитань щодо його організації залишається чимало. Як створити найефективнішу для конкретної дитини команду психолого-педагогічного супроводу? Як оцінювати навчальні досягнення цієї дитини? Як згуртувати інклюзивний клас?

Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП

Примірне положення про команду психолого-педагогічного супроводу

Нюанси діяльності команди: запитання і відповіді

Працівники психологічної служби в команді: хто і що робить

Організація навчання й оцінювання навчальних досягнень дитини з ООП

Особливості навчання дітей з інтелектуальними порушеннями

Типи оцінювання

Критерії оцінювання

Диференційований підхід у оцінюванні

Застосування формувального підходу в оцінюванні

Поради щодо організації формувального оцінювання

Корекційно-розвиткова робота

Нюанси корекційно-розвиткової роботи: запитання і відповіді

Корекційно-розвиткова програма з арт-терапії

Тривалість і місце проведення корекційно-розвиткового заняття

Умови корекційно-розвиткової роботи з учнями з інтелектуальними порушеннями

Згуртування інклюзивного класу

Ігри та вправи для введення дитини з ООП у класний колектив

Методика «Кола друзів»

За матеріалами журналу "Заступник директора школи"